ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

1. Υπαναχώρηση ΠΡΙΝ την Παραλαβή του Εμπορεύματος

(α) Πριν την αποστολή/Πριν την παραλαβή του Εμπορεύματος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@indigojeans.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο τηλ.2108986585.

(β) Μετά την αποστολή/ Πριν την παραλαβή του Εμπορεύματος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@indigojeans.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο τηλ.2108986585 , ή τεκμαίρεται (η ακύρωση) στην περίπτωση που παρέλθουν επτά (7) ημερολογιακές ημέρες παραμονής του/των Εμπορεύματος/μάτων  στα γραφεία της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, μετά από ανεπιτυχή προσπάθεια παράδοσης του/των Εμπορεύματος/μάτων και σχετική ηλεκτρονική ενημέρωση σας (μέσω sms) από τη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δώσει.

(γ) Μετά την ακύρωση στις ως άνω υπό (α) και (β) περιπτώσεις, η Εταιρεία θα σας επιστρέφει εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης, άτοκα το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει.

(δ) Οι ως άνω υπό (α) και (β) επιστροφές θα γίνονται, είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας, αναλόγως των μέσων πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή σας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο info@indigojeans.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.

(ε) Ενίοτε μπορεί να υπάρξει καθυστέρηση στην πίστωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας που μπορεί να οφείλεται στην τράπεζα. Εάν δεν έχετε λάβει την πίστωσή σας εντός 10 εργάσιμων ημερών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στο e-mail  info@indigojeans.gr , είτε στο τηλέφωνο τηλ.2108986585 .

2. Υπαναχώρηση – Δικαίωμα Αλλαγής ΜΕΤΑ την Παραλαβή του Εμπορεύματος

(α) Εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), έχετε τη δυνατότητα, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των Εμπορευμάτων, να επιστρέψετε τα πωληθέντα Εμπορεύματα, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των Εμπορευμάτων. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος για υπαναχώρηση/ακύρωση, θα σας αποστέλλεται σχετική φόρμα υπαναχώρησης (Φόρμα Αλλαγών/Επιστροφών), που μπορείτε να βρείτε και παρακάτω υπόψη τη 

Διευκρινίζεται ότι:

 Η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του/των Εμπορεύματος/ων) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του Εμπορεύματος/ων (απόδειξη ημερομηνίας παραλαβής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση οποιαδήποτε άλλη επίσημη ένδειξη της ημερομηνίας παραλαβής του του/των Εμπορεύματος/ων) και ότι

(β) Στην περίπτωση που ασκήσετε το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης εντός της ως άνω αναφερομένης αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του/των Εμπορεύματος/των, η Εταιρεία θα σας επιστρέφει εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης, άτοκα το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει 

(γ) Δικαίωμα αλλαγής: Εφόσον πραγματοποιήσατε αγορές εντός Ελλάδος, έχετε τη δυνατότητα, εκτός από υπαναχώρηση/ακύρωση της παραγγελίας σας, να ζητήσετε και αλλαγή.

Εφόσον θέλετε να πραγματοποιήσετε ίσης αξίας ΑΛΛΑΓΗ σε σχέση με το χρώμα ή το μέγεθος του προϊόντος που αγοράσατε, για πρώτη φορά μετά την αγορά του (δηλ. πρώτη αλλαγή), τότε έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντελώς δωρεάν. 

Στην περίπτωση της αλλαγής με τις προϋποθέσεις που αναφέρουμε στην προηγούμενη παράγραφο, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αλλαγής, πάντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας, πρέπει προηγουμένως να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας μέσω email και συγκεκριμένα στο info@indigojeans.gr .

(δ) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με την εκτύπωση της πρωτότυπης απόδειξης/τιμολογίου αγοράς που σας έχει αποσταλεί ηλεκτρονικά. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις υπόλοιπες ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

3. Ελαττωματικά Εμπορεύματα

(α) Η Εταιρεία λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα Εμπορεύματα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα Εμπορεύματα να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε Εμπόρευμα με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

(β) Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε δεδομένης της ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικά ελαττώματα σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του ΑΚ και Ν. 2251/1994, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλέφωνο του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας 2108986585 ή μέσω email στο info@indigojeans.gr, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο εμπόρευμα προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση κατά τα παραπάνω. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας προς υπαναχώρηση και επιστροφή των καταβληθέντων χρημάτων, η επιστροφή/πίστωση των χρημάτων σας μπορεί να γίνει, είτε με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), είτε με πίστωση της πιστωτικής / χρεωστικής σας κάρτας. Εάν γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού σας (στην περίπτωση αγορών εντός Ελλάδος), θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω email και συγκεκριμένα στο info@indigojeans.gr για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς για το Εμπόρευμα που μας έχετε επιστρέψει.

4. Διαδικασία Υπαναχώρησης / Επιστροφής Ελαττωματικών Εμπορευμάτων

(α) Η διαδικασία για την επιστροφή των Εμπορευμάτων που έχετε παραγγείλει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας είναι απλή και πραγματοποιείται σύμφωνα με τα βήματα που περιγράφονται στην έντυπη Φόρμα Αλλαγών-Επιστροφής. Συγκεκριμένα:

Θα λαμβάνετε Φόρμα Επιστροφής στην οποία θα πρέπει να συμπληρώνετε  τα στοιχεία της παραγγελίας σας, τα παραγγελθέντα Εμπορεύματα, τον αριθμό παραστατικού πώλησης/αγοράς και καθώς και τα στοιχεία σας [αναγράφετε το/τα Εμπόρευμα/τα που θέλετε να επιστρέψετε [σημειώνετε τον λόγο της επιστροφής – τι θέλετε να γίνει (επιστροφή χρημάτων, πίστωση, αντικατάσταση με ίδιο/α Εμπόρευμα/τα, αντικατάσταση με άλλο/α Εμπόρευμα/τα κλπ) -αποστέλλετε το/τα Εμπόρευμα/τα μαζί με τη Φόρμα Επιστροφής στη διεύθυνση που θα αναγράφεται κάθε φορά στη Φόρμα Επιστροφής ακολουθώντας τις οδηγίες του Εντύπου-Οδηγού Επιστροφών.

(β) Σε κάθε περίπτωση επιστροφής κατά τα ανωτέρω θα πρέπει το Εμπόρευμα να συνοδεύεται απαραίτητα με την εκτύπωση της πρωτότυπης απόδειξης/τιμολογίου αγοράς που σας έχει αποσταλεί ηλεκτρονικά. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα Εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές (φέροντα τις ετικέτες με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την αξία τους, τις υπόλοιπες ετικέτες και τα αυτοκόλλητά τους) και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το/τα Εμπόρευμα/τα (να συμφωνεί με τους κωδικούς της Εταιρείας) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ).

Κατεβάστε και συμπληρώστε το έντυπο αλλαγών / επιστροφών από τον παρακάτω σύνδεσμο: Έντυπο αλλαγών / επιστροφών